Har du brug for et hurtigt svar? Har du prøvet vores livechat?
I det meste af 2020 har vores salgsteam ikke kunnet aflægge personlige besøg på byggepladser, og derfor har vi oplevet mere telefonsupport. Vi ville ikke gå på kompromis med vores serviceniveau. Derfor lancerede vi vores populære nye onlinechat – her svarer menneskelige eksperter, ikke robotter. Du får en hurtig, personlig support og rådgivning om vores løsninger og status på dine ordrer.
Chatten kører i øjeblikket i Danmark, Norge, Holland, Belgien, Frankrig, Rusland, Tyskland, Italien og Polen. Vi planlægger yderligere at lancere den i Storbritannien, Sverige og Finland, så alle vores kunder hurtigt og nemt kan kontakte os. Vores kundeservicemedarbejder Cindy Mofers siger: "I sidste uge var jeg i kontakt med én på chatten. Jeg spurgte ham, om jeg kunne ringe ham op om et par minutter for at forklare nærmere. Han blev meget imponeret, da jeg ringede med det samme. – Hold da op, det var hurtigt, var det dig, jeg chattede med?, spurgte han.”