Tyske Volkswagen har speederen i bund, når det gælder ambitionerne for den grønne omstilling af fremtidens mobilitet. Det skal afspejle sig i bilmærkets nye showroom, Volkswagen City Studio, der i marts for første gang åbnede dørene op på den nye adresse i Industriens Hus i hovedstaden:
"Vi har glædet os meget til at byde danskerne velkomne i vores nye lokaler, hvor de udover at opleve vores nyeste elektriske modeller også kan få indblik i Volkswagens visioner for fremtidens elektrificerede mobilitet", fortæller Martin Orthmann Thorsen, marketingchef hos Volkswagen Danmark. Han fortsætter: "Det har været vigtigt for os at skabe nogle omgivelser, der udstråler eksklusivitet og frembringer den helt rette stemning. Det er afgørende, at man som besøgende oplever, at her er rart at være, så man får lyst til at bruge lidt ekstra tid i forretningen."
Lofter med omtanke for miljø og indeklima
Den eksklusive stemning er hjulpet godt på vej af træbeklædte vægge og akustiske Rockfon Color-all® lofter i en dyb sort tone, der med lydabsorberende egenskaber bidrager til at skabe et behageligt indendørs miljø for både gæster og ansatte.
Lofterne er leveret af akustikproducenten Rockfon, som har haft omtanken for miljøet i højsædet, da de eksisterende hvide loftsplader skulle erstattes med de nye sorte: "Der har været fokus på at genbruge så meget som muligt, og derfor er det eksisterende skinnesystem anvendt i kombination med de nye, sorte loftplader, som giver et helt nyt udtryk til rummet. Desuden er det nedtagne, hvide Rockfon-loft sendt til genbrug via vores genanvendelsesordning", forklarer Nicholai Max Gringer, Project Sales Manager hos Rockfon.
VW showroom - Industriens hus
Vesterbrogade 1A
1620 København
Danmark